Általános Szerződési Feltételek

1. Szolgáltató adatai
2. Alapvető rendelkezések
3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, kosár összeállítása
4. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai, ára
5. A regisztráció
6. A megrendelés leadása, átvétel és szállítás
7. Vételár és fizetési feltételek
8. Elállás joga
9. Kellékszavatosság, termékszavatosság

10. Panaszkezelés rendje, a bekeltető testület

11. Vegyes rendelkezések
12. Szerzői jogok
13. Adatvédelem

Jelen dokumentum nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján (https://www.krisztinadekor.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://www.krisztinadekor.hu

Definíciók:

Megrendelő: Bármely természetes, jogi személy vagy szervezet, aki Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, a Szolgáltatóval szerződést köt.

Szolgáltató: Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Megrendelő részére szolgáltatást nyújt, aki a Megrendelővel szerződést köt.

1. Szolgáltató adatai:

A Szolgáltató neve: Krisztina Dekor Kft.
A Szolgáltató székhelye: 6726, Szeged, Lile utca 6
A Szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@krisztinadekor.hu
Cégjegyzékszáma: 06-09-0203322
Adószáma: 24396923-2-06

Telefonszáma: 06709481706
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-Szolgáltató: RACKFOREST INFORMATIKAI KERESKEDELMI SZOLGÁLTATÓ ÉS TANÁCSADÓ KFT.
Email: info@rackforest.hu


2. Alapvető rendelkezések:

2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen ÁSZF 2021. április 15. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A jelen ÁSZF módosításait a Szolgáltató a weboldalon közzéteszi. A módosítások nem érintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a módosításoknak nincs visszaható hatálya. Tehát az ÁSZF esetleges módosításai csak a hatálybalépést követő szerződésekre terjednek ki, ugyanakkor szintén nem automatikusan, az eladó értelmezése révén válnak a szerződés részévé, hanem kizárólag a vevő megismerése és elfogadása által.

2.3. Az ÁSZF-t a Megrendelő/Látogató az ügyletkötés előtt a weboldalon bármikor megismerheti, de legkésőbb a szerződéskötéskor az erre szolgáló checkbox (jelölőnégyzet) kipipálásával jelezheti a dokumentum megismerését és elfogadását.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, kosár összeállítása

3.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, és tartalmazzák az áfát, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.2. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Megrendelőket az akcióról és annak pontos időtartamáról.

3.4. Házhoz szállítás esetén Magyarország településeire a MPL futárszolgálattal szállítjuk a megrendelt termékeket. Áruházunkban a választék folyamatosan változik, új termékek kerülnek fel és egyes termékek megszűnnek. A termékek fő kategóriára vannak osztva, ezeken belül további alkategóriákra és termékcsoportokra tagolódnak. Egy keresett termék megtalálására használhatja a keresés funkciót.

Keresés: a menü sorban megtalálhatók a fő kategóriák, erre történő kattintással megtekinthető minden, a kategóriában kínált termék.

3.5. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a megrendelést hibás áron visszaigazolni, hanem lehetősége van az ajánlat visszautasítására és felajánlhatja a helyes áron történő visszaigazolást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül – a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően – az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a Felhasználókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.

3.6. A 3.5 pontban ismertetett mértékű hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak is azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.


4. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai, ára

4.1. A megvásárolni kívánt termék főbb jellemzőit az adott termék melletti ismertető tartalmazza. Az ismertető leírás téves értelmezéséből eredő károkért felelősséget nem vállalunk.

4.2. A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. A megrendelés leadása után a rendszer egy automatikus visszaigazoló e-mail-t küld, amelyben szereplő árakon kerül a számla kiállításra.

4.3. A szerződések iktatva vannak, azok utólag is hozzáférhetőek, visszakereshetőek a megrendelési szám alapján.

5. A regisztráció

Az áruházunkban történő vásárláshoz NEM KÖTELEZŐ REGISZTRÁLNI, a regisztráció előnye, hogy viszonteladói kedvezmény érhető el és nem kell minden egyes vásárlásnál újra és újra megadni az adatokat. Ha regisztrálni szeretne, akkor a Regisztráció menüpontra kattintva meg kell adnia személyes adatait: nevét, e-mail címét, telefonszámát és a cégre vonatkozó adatokat. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el. A regisztráció elküldése után, amennyiben a látogató jogosult a partner kedvezményekre, rendszerünk a megadott email címre egy hitelesítő levelet küld, amelyben a felhasználói fiókhoz tartozó információkat kap. HA MÁR REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓNK, akkor vásárlás előtt, belépés/fiókom résznél található mezőkbe beírva e-mail címét és jelszavát, majd a [Bejelentkezés] gombra kattintva tud bejelentkezni. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor nyomja meg az [Elfelejtette jelszavát?] gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott email címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi Önnek a jelszót.

6. A Megrendelés leadása, visszaigazolás, átvétel és szállítás

A megrendeléshez a „Kosárba teszem” funkción keresztül juthat el (akár regisztráció nélkül is).

A regisztráció vagy a belépés után a megrendelés feladása 5 szakaszból áll:

1. szakasz: Belépés / regisztráció

2. szakasz: Számlázási és szállítási címek megadása, kiválasztása

3. szakasz: Szállítási mód választása (házhoz szállítás / helyszíni átvétel)

4. szakasz: Fizetés módjának kiválasztása, kuponkód beírásának lehetősége, szerződési feltételek elfogadása.

5. szakasz: Szöveges értesítés a megrendelés sikerességéről.

A Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

Az egyes szakaszok között vissza is léphet, illetve bármikor megszakíthatja a megrendelés feladását. Sikeres rendelés után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mail-t küld Önnek a regisztrációnál megadott email címére. A megrendelés leadása és annak visszaigazolása a szállítási szerződés létrejöttét jelenti a megrendelő és a Szolgáltató között.

A megrendelést minden esetben 48 órán belül e-mailben visszaigazoljuk. Amennyiben a visszaigazolás nem megy ki, a Megrendelő mentesül a szerződés kötelezettsége alól.

Amennyiben a Megrendelő hibásan adta le megrendelését (tévedésből vagy téves tartalommal történt a megrendelés) lehetősége van azt törölni vagy kijavítani. Ezt a weboldalon közzétett e-mail címre (info@krisztinadekor.hu) eljuttatott elektronikus levél formájában tudja megtenni.

7. Rendelések teljesítése

Házhoz szállítás: Magyarország teljes területére MPL futárszolgálattal szállítjuk a megrendelt termékeket. A teljesítés ideje általában a megrendeléstől számított 1-5 munkanap, ami a rendelkezésre álló készlet függvényében változhat. A csomagfeladás időpontjáról e-mail-ben küldünk tájékoztatást.

Személyes átvétel esetén a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül e-mailben küldünk tájékoztatást az átvétel időpontjáról.

Valamennyi átvételi mód esetén mindent elkövetünk a lehető leggyorsabb kiszolgálásért, általunk elháríthatatlan, külső okokból következhet csak be csúszás a fenti jellemző határidőkhöz képest.

Szállítási díjak

Bruttó 40 000 Ft feletti megrendelés esetén a házhoz szállítás díja 0 Ft (csak Magyarországon)

Bruttó 40 000 Ft alatti megrendelés esetén a házhoz szállítás díja: 1990 Ft (csak Magyarországon)

Csomagolási díjat nem számítunk fel.

Vételár és fizetési feltételek:

A weboldalon található termék mellett feltüntetett ár bruttó ár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót.

Amennyiben Ön viszonteladóként vásárolna, illetve cégnévre kiállított számlát kérne, regisztráljon webáruházunkba, így élvezheti viszonteladói kedvezményünket.

8. Elállás joga

Internetes kereskedelemben előfordulhat, hogy a Megrendelő a termékleírás és a fénykép alapján másnak képzeli a terméket, mint amilyen az valójában. Ezért a Megrendelő a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a 20. §-ban foglaltak szerint.

A Megrendelő az elállási jogát gyakorolhatja nyilatkozat-minta útján (amely megtalálható jelen ÁSZF utolsó oldalán) vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § (1)). Ezen nyilatkozatot postai vagy elektronikus úton az ÁSZF 1. pontjában megadott elérhetőségekre tudja elküldeni. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni.

A Megrendelő az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A Megrendelőnek a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia Szolgáltató 1. pontban megjelölt címére.

Az elállás esetén a Szolgáltató az elállásról való tudomásszerzését követő 14 napon belül fizeti vissza a Megrendelőnek az általa kifizetett teljes összeget.

A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő mindennemű költséget, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Megrendelő a webáruház által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn a visszatérítési kötelezettségünk. A Megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli.

9. Kellékszavatosság, termékszavatosság

Főbb fogalmak:

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Gyártó: a termék előállítója, importtermék esetén a terméket az Európai Unió területére behozó importőr, valamint bármely olyan személy, aki vagy amely a terméken nevének, védjegyének vagy egyéb megkülönböztető jelzésének feltüntetésével önmagát gyártóként tünteti fel.

Hibás teljesítés: A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Jótállás: a Polgári Törvénykönyv szerinti, a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal.

Kellékszavatossági jogok: Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

Termék: ingó dolog, kivéve a végrehajtási eljárás vagy más hatósági intézkedés folytán eladott dolog; terméknek minősül a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia.

Termékszavatossági igény: Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Vételár: az áruért, valamint a digitális tartalom szolgáltatásáért vagy a digitális szolgáltatás nyújtásáért fizetendő ellenszolgáltatás.

A fenti részletezésen túli fogalmak esetén a 45/2014. Korm. rendelet, a 373/2021. Korm. rendelet, illetve a 2013. V. tv. rendelkezései a mérvadóak.

A Megrendelő az Eladó hibás teljesítése esetén (a hiba felfedezését követően haladéktalanul szükséges közölni) az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a www.krisztinadekor.hu vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ingó dolog (termék) hibája (azaz, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal) esetén Megrendelő – választása szerint – a kellékszavatossági igényt, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Ezen igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

10. Panaszkezelés rendje, a bekeltető testület

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen (info@krisztinadekor.hu), vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltatónk a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek az alábbiakat kell tartalmaznia:

  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek.

A panaszt a Megrendelő az info@krisztinadekor.hu e-mail címen, vagy a 6726 Szeged, Lile utca 6. postacímre megküldött postai levélküldemény formájában közölheti. A Szállító a vevői panaszt 30 napon belül megvizsgálja és annak eredményéről, valamint a jogorvoslati lehetőségekről írásban tájékoztatja a Vevőt. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/.

A Megrendelő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben akár fogyasztói panasszal is élhet akkor, ha az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk. Ebben az esetben Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó a Testület elnökének írásban beküldött kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek.

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500 Fax száma: (76) 501-538 Név: Mátyus Mariann E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.huBaranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma: (72) 507-152 Név: Dr. Bodnár József E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu  
Békés Megyei Békéltető Testület Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 Fax száma: (66) 324-976 Név: Dr. Bagdi László E-mail cím: bmkik@bmkik.hu  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 Fax száma: (46) 501-099 Név: Dr. Tulipán Péter E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Név: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.huCsongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Név: Dékány László, Jerney Zoltán E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
  
Fejér Megyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Név: Kirst László E-mail cím: fmkik@fmkik.hu  Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 Fax száma: (96) 520-218 Név: Horváth László E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-749 Fax száma: (52) 500-720 Név: Dr. Hajnal Zsolt E-mail cím: info@hbkik.huHeves Megyei Békéltető Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615 Név: Pintérné Dobó Tünde E-mail cím: tunde@hkik.hu  
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 510-610 Fax száma: (56) 370-005 Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu  Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma: (34) 316-259 Név: Dr. Rozsnyói György E-mail cím: kemkik@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 Név: Dr. Pongó Erik E-mail cím: nkik@nkik.huPest Megyei Békéltető Testület Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240. Telefonszáma: (1)-269-0703 Fax száma: (1)-269-0703 Név: dr. Csanádi Károly E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap cím: www.panaszrendezes.hu  
Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046 Név: Dr. Novák Ferenc E-mail cím: skik@skik.huSzabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 311-750 Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu  
Tolna Megyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456 Név: Mátyás Tibor E-mail cím: kamara@tmkik.hu  Vas Megyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356 Fax száma: (94) 316-936 Név: Dr. Kövesdi Zoltán E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 429-008 Fax száma: (88) 412-150 Név: Dr. Óvári László E-mail cím: vkik@veszpremikamara.huZala Megyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-513 Fax száma: (92) 550-525 Név: dr. Koczka Csaba E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Ezen túlmenően tájékoztatjuk, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, melyen regisztráció után igénybe vehető az online vitarendezési eszköz.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU.

11. Vegyes Rendelkezések

Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

A webshopon keresztül történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

A Szolgáltató nem felel a vis maiorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan:

– a weboldal használatából, vagy üzemzavarából,

– az adatok bárki által történő megváltoztatásából,

– az információtovábbítási késedelemből adódó,

– vírusok okozta,

– szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,  vonal, vagy rendszerhibából adódó károkért.

A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli, amennyiben a szállítási késedelem, illetve egyéb probléma vagy hiba a Megrendelő által pontatlanul és/vagy hibásan megadott adatok miatt következik be.

A Szolgáltató minden felelősséget kizár a honlap használói által tanúsított magatartásokért.

Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

12.Szerzői jogok

Miután a https://www.krisztinadekor.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a https://www.krisztinadekor.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A https://www.krisztinadekor.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

Tilos a weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a Megrendelői azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal vagy annak bármely része módosítható vagy indexelhető.

13. Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: Adatvédelmi szabályzat.

Nyilatkozat-minta elálláshoz

Címzett: Kriszitna-Dekor Kft. (cím: 6726, Szeged, Lile utca 6., e-mail: info@krisztinadekor.hu)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: …………………………………………………………………………………………………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………………………………………

A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) címe: …………………………………………………………………………………

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza): …………………………………………………………………………………………………

 A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

…………………………………………………………………………………

Kelt