GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Lakossági ügyfélként regisztráció nélkül lehet vásárolni. Ebben az esetben is meg kell majd adni a nevet, egy e-mail címet és egy telefonszámot, ahol mi vagy a futárszolgálat szükség esetén elérhet. FONTOS! A viszonteladói kedvezményes árak érvényesítéséhez azonban mindig szükség van regisztrációra!

Mivel nagykereskedelmi tevékenységet is folyatunk, csak adószámmal rendelkező vállalkozások regisztrálhatnak.
Szakirányú nagykereskedés vagyunk ezért virágkötőket, virág- és ajándékkereskedőket, dekoratőröket, rendezvényszervezőket, háztartási, hobbiboltokat, stb. tudunk kiszolgálni. Termékkínálatunkat az ő igényeiknek megfelelően állítottuk össze.

Miután úgy döntöttél regisztrálni szeretnél, meg kell adnod pár fontos személyes adatot:

  • neved,
  • telefonszámod,
  • e-mail címed,
  • vállalkozásod nevét, címét és adószámát.

Az Adatkezelési irányelvek elfogadása után a ’Regisztráció’ gombra kell kattintani. Viszonteladóként az adószámod ellenőrzése után (1-2 nap átfutási idő) kapni fogsz egy visszaigazoló értesítést, amelyet követően belépve, máris a neked kialakított árakat láthatod és adhatsz le rendelést. A VISSZAIGAZOLÓ EMAIL-T MINDENKÉPPEN VÁRD MEG, MERT UTÓLAG NEM TUDJUK ÉRVÉNYESÍTENI A VISZONTELADÓI ÁRAKAT.

A Belépési oldalon van egy „Elfelejtett jelszó” lehetőség, amelyre kattintva lehetőséged lesz megadni a regisztrációnál használt e-mail címet, ahova néhány percen belül meg is érkezik egy üzenet, és az abban leírtak segítségével meg tudsz adni egy új jelszót.

Áraink bruttó árak és az áfát tartalmazzák. Az árak darabra vagy csomagra vonatkoznak, annak megfelelően, hogy milyen mennyiségi egység szerepel a terméknél.

Rendelésed véglegesítése és leadása előtt meg kell adnod a szállítási adataidat, majd ezek után tudod kiválasztani a számodra legmegfelelőbb átvételi módot, melyek a következőek:

  • Házhozszállítás MPL futárszolgálattal
  • Átvétel az üzletben

A szállítási módokkal, költségekkel kapcsolatos részletesebb tájékoztatót a Szállítás és fizetés menüpont alatt találsz.

Webáruházunkban lehetőség van bankkártyás és utánvétes fizetési lehetőségre. Bármilyen internetes vásárlásra alkalmas bank- vagy hitelkártyát használhat (pl.: MasterCard, Visa). A biztonságos fizetésről a Paylike gondoskodik.
Utánvétes fizetés esetén 300 Forint plusz költséget számítunk fel. Ennél a fizetési módnál a futárnál tudod készpénzzel vagy bankkártyával kifizetni csomagodat.

Igyekszünk minél hamarabb összecsomagolni és elküldeni a megrendelt árukat. A munkaidőn kívül érkező rendeléseket jellemzően a következő munkanap reggelén már elkezdjük összekészíteni. A beérkezett rendeléseket így általában a rendelést követő munkanapon, de legkésőbb másnap el tudjuk küldeni. Kiemelt időszakokban előfordulhat, hogy sok rendelés érkezik be hozzánk. Ilyenkor előfordulhat egy kis csúszás, de minden esetben igyekszünk minél hamarabb feladni a megrendelt árukat.

A számlát minden esetben a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük.

Hiába a pontos ellenőrzés, a gondos csomagolás, olykor előfordul, hogy mégsem olyan állapotban kapod meg a kért terméket, ahogy tőlünk elindult. Ha bármely terméket törötten, sérülten kapod, vagy az átvételkor már látszik, hogy serült a csomag- mindenképpen fotózd le a doboz és a termék állapotát a csomag átvétele után. A képeket mellékelve, kérjük küldj nekünk egy üzenetet az info@krisztinadekor.hu e-mail címre, amiben megjelölöd a rendelésed számát, elérhetőségeidet. Amint lehetséges, kollégáink felveszik Veled a kapcsolatot, és segítenek a további teendőkben.

Amennyiben a webáruházban látható, elérhető egy termék, (vagyis bele tudod rakni a kosaradba,) akkor az az esetek 99%-ában valóban ott van a raktárunkban. Ugyanakkor nálunk is előfordulhatnak tévedések. Ebben az esetben azonban minden alkalommal felvesszük Veled a kapcsolatot, és egyeztetünk a megoldási lehetőségekről.